سجادی گفت: سال جاری برای استان قم کاشت نهال در دو هزار و ۱۳۶ هکتار پیش‌بینی شده بود که سطح عملیاتی اجرای پروژه‌ها به بیش از دو هزار و۱۵۷هکتار افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سید محمدتقی سجادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم ظهر امروز در نشست ستاد هفته منابع طبیعی استان قم که در سالن جلسات اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه نهال‌کاری همه ساله به هفته منابع طبیعی محدود می‌شد،گفت: امسال فعالیت از اسفندماه فراتر رفته و نهال‌کاری از پاییز آغاز شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم اضافه کرد: سال جاری برای استان قم کاشت نهال در دو هزار و ۱۳۶ هکتار پیش‌بینی شده بود که به همت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم سطح عملیاتی اجرای پروژه‌ها به بیش از دو هزار و ۱۵۷ هکتار افزایش یافته؛ هزار و ۷۵۰ هکتار در عرصه‌های بیابانی، ۲۳۴ هکتار در عرصه‌های جنگلی و باقیمانده در عرصه‌های مرتعی کاشته شده است.

سجادی تصریح کرد:نهضت ملی کاشت همگانی نهال برای ایرانی سرسبز در۱۴ آذرماه آغاز شده است ومراسم اختتامیه این نهضت با پایان عملیات کاشت نهال در مساحتی بیش از دو هزار و ۱۵۷ هکتار در هفته منابع طبیعی برگزار می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با بیان اینکه امکان کاشت نهال در عرصه‌ای بیش از ۱۰ هزار هکتار در استان قم وجود دارد، تصریح کرد: نهال‌کاری همگانی برای ایرانی سرسبز شعار اصلی هفته منابع طبیعی است که امیدواریم با عمل به این شعار بتوانیم یک ایران متفاوتی را با مشارکت مردم بسازیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار