سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت:شورای نگهبان صلاحیت ۹۷ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی را در این استان تایید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، خسرو دهقانی سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان کرد: شورای نگهبان در چهار حوزه انتخابیه استان، صلاحیت ۹۷ داوطلب  را تایید کرد و ۸۵ نفر نیز رد صلاحیت شدند.

او افزود: در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۳۶ داوطلب تایید و ۳۴ داوطلب رد صلاحیت شده‌اند.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر ادامه داد: در حوزه دشتستان، ۲۱ داوطلب تایید و ۲۵ نفر رد صلاحیت شده‌اند و در حوزه دشتی و تنگستان نیز ۲۰ داوطلب تایید و ۱۴ نفر رد صلاحیت شده اند.

دهقانی بیان کرد: در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه نیز صلاحیت ۲۰ نفر تایید شد و صلاحیت ۲۲ داوطلب نیز مورد تایید قرار نگرفت.

او گفت: داوطلبانی که در مراحل قبلی تایید شده‌اند اما شورای نگهبان نظر به رد آن‌ها داشته، می‌توانند از امروز ( ۱۲ بهمن) تا ۱۴ بهمن به مدت سه روز در خصوص رد صلاحیت خود به شورای نگهبان شکایت کنند.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان کرد: ۲۲ بهمن اسامی قطعی نامزد‌ها به فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه اعلام خواهد شد و روز ۲۳ بهمن نیز هیات‌های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه آگهی نامزد‌های قطعی را منتشر خواهند کرد.

دهقانی عنوان کرد: ۲۴ بهمن هم تبلیغات رسمی نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.