مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: ۲۶ طرح و عملیات اجرایی ۱۲ پروژه ملی و استانی حوزه راه‌سازی با اعتباری بیش از یک هزار میلیارد ریال در ایام‌الله دهه فجرافتتاح و آغاز می شود.

ا فتتاح و کلنگ‌زنی۳۸ طرح راه‌سازی در جنوب کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: طرح‌های قابل افتتاح دهه فجر جنوب کرمان در سال جاری شامل بزرگراه‌ها، ساختمان‌های دولتی، راه‌های روستایی و حوزه مسکن است که در مجموع با اعتبار یک هزار و ۲۱۱ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

او افزود: اعتبارطرح‌های دهه فجر اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از محل طرح‌های ملی و استانی تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان تصریح کرد: سه طرح بزرگراهی به طول ۹ کیلومتر و اعتبار ۱۵۵ میلیارد ریال طی دهه فجر سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

اوگفت: همچنین چهار طرح در حوزه ساختمان‌های دولتی با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال در جنوب کرمان آماده افتتاح است.

ساردویی اظهار داشت: در حوزه راه‌های روستایی نیز ۱۳ طرح به طول ۴۳ کیلومتر با اعتبار ۲۰۴ میلیارد ریال در این ایام افتتاح می‌شود.

او بیان داشت: طرح‌های افتتاحی این بخش شامل یکهزار و ۸۰۰ واحد آپارتمان در قالب ۶ طرح مسکن مهر است و مبلغ ۶۱ میلیارد ریال از طریق دریافت تسهیلات بانکی در این طرح‌ها هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه در ایام الله دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل یک پُل با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال و پنج طرح بزرگراهی با اعتبار ۶۲۵ میلیارد ریال آماده کلنگ زنی است.

اوافزود: در حوزه طرح اقدام ملی مسکن نیز عملیات اجرایی هفت طرح احداث مسکن با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شرف انجام است که تامین اعتبار این طرح‌ها از طریق تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان امکان‌پذیر است.

یک میلیون نفر جمعیت تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان هستند.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار