حجت الاسلام موحد گفت: اگر هر کسی مرتکب جرم فساد اقتصادی شود در هر رتبه و مقامی که باشد قوه قضائیه بدون لحاظ موقعیت، به صورت عادلانه و منصفانه به جرم او رسیدگی می کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد موحد دادستان عالی انتظامی قضات کشور در حاشیه یادواره شهدای روستای شتریه شهرستان فراهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: مبارزه با فساد در درون قوه قضاییه و چه در بیرون قوه، حد و مرز و خط قرمزی ندارد.

قوه قضاییه در مبارزه با فساد، حد و مرز و خط قرمز ندارد

حجت الاسلام و المسلمین موحد با بیان اینکه مبارزه با فساد به صورت جدی در دستور قوه قضائیه قرار دارد، بیان کرد: اگر هر کسی مرتکب جرم فساد اقتصادی شود در هر رتبه و مقامی که باشد قوه قضاییه بدون لحاظ موقعیت او به صورت عادلانه و منصفانه به جرم او رسیدگی می کند.

او با بیان اینکه این عمل مطالبه مردم و مقام معظم رهبری و سیاست‌های ریاست قوه قضائیه است اضافه کرد: مبارزه در این مسیر با صلابت ادامه خواهد داشت.

دادستان عالی انتظامی قضات کشور بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا یک وظیفه اجتماعی، شرعی و سیاسی است و همه مردم و مسئولان باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار