بخشدار ارژن آخرین وضعیت منطقه زلزله‌زده خانه زنیان را تشریح کرد.

آخرین وضعیت از منطقه زلزله‌زده خانه زنیانآیت‌الله هوشمند در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: در پی زلزله ۵.۴ دهم ریشتری و پس‌لرزه‌های پس از آن در منطقه خانه زنیان، خسارات جزئی به منازل روستایی وارد شد.

او افزود: این حادثه موجب مصدومیت تعدادی از اهالی این منطقه خانه زنیان شد که همگی به صورت سرپایی در محل مورد مداوا قرار گرفتند.

هوشمند ادامه داد: همچنین به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی، با هماهنگی و اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، تمامی مدارس دوره های تحصیلی صرفا در شهر خان زنیان استان فارس تعطیل شد.

بخشدار ارژن تصریح کرد: هم اکنون تمام تیم‌های امدادی، خدماتی و انتظامی در این منطقه زلزله زده حضور دارند.

محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس فارس نیز در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: تیم‌های اورژانس با یک اتوبوس آمبولانس در منطقه زلزله زده خانه زنیان همچنان در محل حضور دارند.

او با اشاره به اینکه این زمین لرزه ۳۳ مصدوم به دنبال داشت که خوشبختانه حادثه جدی برای شهروندان رخ نداده است و همگی به صورت سرپایی درمان شدند، افزود: بیشتر مردم دچار ترس شده اند و حین فرار آسیب دیده اند.

مرادیان ادامه داد: تیم‌های ارزیاب معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در منطقه حضور دارند.

براساس اطلاعات مرکز لرزه‌نگاری کشور پس از زلزله اصلی تا صبح امروز ۳۲ پس لرزه در منطقه«خان زنیان» رخ داده که بزرگی آنها بین ۲.۵ تا ۳.۴ ریشتر بوده است.

خان زنیان در بخش ارژن شیراز و در فاصله ۴۱ کیلومتری واقع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار