با دستگیری عاملان دستبرد به باغ ویلا‌های اطراف مشهد و طرقبه و شاندیز تاکنون راز ۴۰ فقره سرقت فاش شده است.

راز ۴۰ فقره سرقت از باغ ویلا ها کشف شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ علی اکبر حسین پور فرمانده انتظامی طرقبه و شاندیز گفت: در پی گزارش‌های متعدد سرقت از باغ‌ها و مزارع، نیرو‌های پلیس آگاهی وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده‌ای را در این باره آغاز کردند.
 
او تصریح کرد: کارآگاهان با ردزنی‌های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق شدند چهار تن از عاملان دستبرد به باغ ویلا‌ها را در مخفیگاه‌های مختلف دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی طرقبه و شاندیز گفت: در این میان اعضای یک باند سه نفره که بین ۳۷ تا ۴۵ ساله هستند در بازجویی‌های تخصصی به ۱۸ فقره سرقت از باغ‌ها و مزارع اطراف مشهد و بینالود اعتراف کردند که بررسی‌ها با دستور قضایی برای شناسایی دیگر عوامل مرتبط و همچنین مال باختگان ادامه دارد.
 
سرهنگ حسین پور افزود: کارآگاهان در ادامه پیگیری پرونده دستبرد به باغ ویلاها، جوان ۳۸ ساله دیگری را هم که دارای سوابق متعدد کیفری است با رصد‌های اطلاعاتی به دام انداختند که تاکنون به ۲۲ فقره سرقت در اطراف طرقبه و شاندیز اعتراف کرده است.

او تصریح کرد: این متهم مدعی شد که اموال سرقتی را به مشهد انتقال میداده و به یکی از مالخران حرفه‌ای می‌فروخته، بنابراین کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه این عملیات و با هماهنگی‌های قضایی، مالخر اموال سرقتی را هم در مشهد دستگیر کردند و تحویل مراجع قضایی دادند.

فرمانده انتظامی طرقبه و شاندیز همچنین از دستگیری سارق اموال و محتویات داخل خودرو‌ها خبر داد و گفت: این متهم ۴۱ ساله که سابقه سرقت و فرار از زندان را دارد تاکنون به ۱۳ فقره دستبرد به خودرو‌ها اعتراف کرده است، اما با توجه به شواهد و مدارک موجود احتمال می‌رود سرقت‌های این فرد که از مهرماه امسال در مناطق مختلف مشهد آغاز شده است به بیش از یک صد فقره برسد.
 
منبع:خراسان
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار