سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اوساگونا مهاجم پرسپولیس روی احسان حاج صفی خطا کرد و داور من را اخراج کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره اخراجش از زمین مسابقه در بازی با پرسپولیس اظهار کرد: شما خودتان مشاهده کردید اوساگونا فوروارد تیم پرسپولیس بالای ۱۰ مرتبه خطا کرد. زمانی که بازیکنان ما می‌خواستند بازی را شروع کنند مهاجم پرسپولیس بر روی بازیکنان ما خطا می‌کرد. اشکان دژاگه را بدون توپ زد که فکر می‌کنم کتف دژاگه شکسته باشد. ما به آن صحنه اعتراض کردیم. اوساگونا باز روی احسان حاج صفی خطا کرد و در آنجا من اعتراض کردم که داور من را اخراج کرد.

الهامی درباره اینکه داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود، گفت: نه اکنون دیگر این بازی به پایان رسیده است، اما بحثی که وجود دارد این است که داوری اصلا خوب نبود. داور ۱۱ اخطار داده است و ۴ - ۵ بازیکن ما برای بازی بعدی ۴ اخطاره شدند.

سرمربی تراکتور درباره اینکه با اخراجش شیرازه تیمش از هم پاشید، بیان کرد: من این برد را به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم و مبارکشان باشد، اما واقعیت این است که طبق آمار ما تیم برتر این بازی بودیم، اما فوتبال است و این اتفاقات رخ می‌دهد. ما باید برویم و خودمان را برای بازی بعدی جمع و جور کنیم.

الهامی درباره اینکه درگیری بین بازیکنان و هواداران تا چه زمان ادامه دارد گفت: من متوجه سنگ پرانی هواداران نشدم، اما درگیری در زمین مسابقه طبیعی بود. به نظرم باید یک داور باتجربه برای این بازی انتخاب می‌کردند. داور می‌توانست بازی را مدیریت کند. فکر می‌کنم که داور ۱۰ - ۱۲ کارت به بازیکنان هر ۲ تیم داد و یکی از دلایلی که بازی به خشونت کشیده شد به خاطر مدیریت ضعیف داور بود.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۲ - تراکتور صفر/ پیروزی مقتدرانه سرخپوشان با یحیی


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار