معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ایام پایانی سال از اواسط اسفند ماه در شهر ایلام برگزار می‌شود.

نمایشگاه بهاره ایلام اواسط اسفندماه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سعید شریفی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت ایلام گفت: با هدف تنظیم بازار و دسترسی مردم به کالا‌های پر مصرف عید نوروز با همکاری اصناف و بر اساس برنامه ریزی‌های لازم، نمایشگاه بهاره کالا‌های پرمصرف با قیمت تعادلی برپا می‌شود.

او هدف از برپایی این نمایشگاه را تنظیم بازار و در دسترس بودن کالا‌های اساسی و تاثیرگذار در سبد خانوار در ایام عید عنوان کرد و ادامه داد: کالا‌های اساسی از جمله اقلام پروتئینی ، تنقلات ، پوشاک ، مواد غذایی و سایر نیازمندی‌های خانوار‌ها با تخفیف نسبت به سطح بازار در این مراکز عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت ایلام بیان کرد: مسئولیت برگزاری این نمایشگاه با اتاق اصناف است و فراخوان ثبت نام از متقاضیان آغاز شده و درصورتی که اصناف تقاضای حضور در نمایشگاه را دارند می‌توانند به اتاق اصناف مراجعه کنند.

او مطرح کرد: دستگاه‌های مختلف نظارتی و کیفی نیز قبل از برگزاری نمایشگاه بر نحوه قیمت گذاری و کیفیت کالا‌های قابل عرضه نظارت می‌کنند.

شریفی اظهار کرد: مکان برگزاری نمایشگاه بهاره ، سایت دائمی نمایشگاه بین المللی ایلام است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.