دختران فوتسالیست پارس آرا با لشکری از مصدومین رودرروی نماینده خراسان رضوی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۲۲ لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت یازده روز جمعه چهارم بهمن ماه، تیم پارس آرا شیراز در دیداری سخت میزبان هیات فوتبال خراسان رضوی هستند.

زارع مدیر تیم پارس آرا شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: جمعه با تیم خوب هئیت فوتبال خراسان بازی داریم که از ملی پوشان خوبی بهره می‌برد از جمله خانم گل آسیا و خانم گل لیگ و کاپیتان تیم ملی و تیم خوب و یکدستی هستند و در در این بازی مطابق اکثر بازی‌های نیم فصل دوم هم با بدشانسی‌های مداوم و مصدومیت‌های پی در پی بازیکن ها، دچار کمبود بازیکن هستیم که حتی مجبور شدیم از دروازبان‌ها به جای بازیکن استفاده کنیم.

او افزود: متاسفانه جایگزینی برا بازیکنان مصدوم نداشتیم و برای بازی جمعه علاوه بر مهره‌های مصدوم، دو بازیکن محروم هم داریم و در بازی هفته پیش در کرمان فاطمه منصوری را به علت شکستگی بینی از دست دادیم.

مدیر تیم پارس آرا شیراز گفت: مجبوریم از بچه‌های کم تجربه در دیدار مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی استفاده کنیم تا بازی آینده که ایشالا مصدوم‌ها و محروم‌ها برگردند، با این حال در بازی روز جمعه تمام تلاشمان را برای یک بازی جوانمردانه انجام می‌دهیم.

در جدول رده بندی هیات فوتبال خراسان رضوی با ۴۷ امتیاز در مکان سوم و پارس آرا شیراز با ۱۳ امتیاز در رده دهم قرار دارند.

پارس آرا شیراز در هفته ۲۱ لیگ برتر فوتسال بانوان، ۱۳-۲ مغلوب دختران کویر مس کرمان شد و هیات فوتبال خراسان رضوی مقابل شهروند ساری با نتیجه تساوی پنج-پنج متوقف شد.

اعظم گلزاری و پریا سلیمانی قضاوت بازی پارس آرا شیراز و هیات فوتبال خراسان رضوی را برعهده خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار