شاگردان محبوبه رضوی در هفته ۲۲ از حریف اصفهانی پذیرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،تیم پویندگان فجر شیراز در هفته ۲۲ مسابقات دسته برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت یازده روز جمعه چهارم بهمن ماه به مصاف میهمانش نامی نو اصفهان می‌رود.

پویندگان فجر شیراز با شکست ۴-۲ پالایش آبادان خط بطلانی بر ناکامی‌های خود کشید و حال بدنبال پیروزی مقابل نماینده اصفهان است.

نامی نو اصفهان در هفته ۲۱ با نتیجه ۲-یک مغلوب سایپا تهران شد و حال دوست ندارد با شکست مقابل پویندگان شانس حضور در جمع چهار تیم بالای جدول را در پایان این رقابت‌ها از دست دهد.

محبوبه رضوی سرمربی پویندگان فجر شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،گفت: این هفته با تیم رده پنجمی نامی نو اصفهان بازی داریم، تیمی که قطعا برای کسب امتیاز به شیراز خواهد آمد و دوست ندارد صعود به مرحله پلی آف را از دست بدهد، اما تیم ما نیز تمام تلاشش بر این است با کسب برد در هر سه بازی پایانی، جایگاهمان را در جدول رده بندی ترقی دهیم.

او اظهار کرد: بازیکنان پویندگان فجر با توجه به پیروزی دشوار هفته گذشته مقابل پالایش نفت آبادان در شرایط آمادگی خوبی بسر می‌برند و امیدوارم بتوانیم سه بازی پایانی نیم فصل دوم را هم با نتایج مناسب به پایان ببریم.

نماینده فارس با ۱۹ امتیاز جایگاه نهم را به خود اختصاص داده و نامی نو اصفهان با ۴۰ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است.

قضاوت این دیدار را مهدیه رشیدی رنجبر و نسیم کیانی مقدم برعهده دارند.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار