روزنامه بحرینی البلاد نوشت: با توجه به اینکه انصرف تیم‌های ایرانی از رقابت‌های لیگ قهرمانان رسمی نشده، هنوز جریمه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است.

َAFC هنوزجریمه ای برای ایرانی ها در نظر نگرفته استبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه البلاد بحرین، نوشت: یک منبع آگاه در کمیته اجرایی AFC اعلام کرد که این کنفدراسیون تاکنون هیچ نامه رسمی از باشگاه‌های ایرانی برای انصراف از لیگ قهرمانان آسیا دریافت نکرده است. باشگاه‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهرخودرو به صورت هماهنگ اعلام کردند که فقط در صورتی میزبانی در کشور ثالث، از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا انصراف می‌دهند.

همچنین در ادامه این گزارش، اعلام شده است که تصمیم کمیته اجرایی مطابق اعلام گزارش کمیته امنیت و ایمنی AFC است که شرایط را در کشور‌های آسیایی مطابق معیار‌های خود بررسی می‌کند و این تصمیم هیچ  ارتباطی با هیچ رویداد خاص در ایران ندارد.


بیشتر بخوانید: احتمال برگزاری دیدار‌های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در تهران


AFC تاکنون به دلیل اینکه تیم‌های ایرانی نامه رسمی بابت انصراف خود از رقابت‌های لیگ قهرمانان ارسال نکرده اند، هیچ جریمه‌ای برای تیم‌های ایرانی در نظر نگرفته است و طبق آیین نامه کنفدراسیون آسیا در آینده درباره انصراف احتمالی ایرانی‌ها تصمیم گیری می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار