مدیر کل استان گفت: بیش از ۱۲ میلیون گردشگر داخلی از ابتدای امسال تاکنون وارد بوشهر شده و از جاذبه‌های استان دیدن کرده اند.

۱۲ میلیون گردشگر از جاذبه‌های استان بوشهر بازدید کردندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسین ارسطو زاده مدیر کل استان بوشهر بیان کرد:استان بوشهر با داشتن جاذبه‌ای طبیعی و تاریخی سالانه پذیرای گردشگران داخلی و خارجیست که بوشهر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده و از جاذبه‌های این دیدن می‌کنند.

او با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی بوشهر اشاره کرد و افزود: در کنار تاریخ، طبیعت و فرهنگ غنی بوشهری که برخواسته از قدمت کهن این استان است، گردشگری صنعتی بوشهر هم در شهرستان‌هایی همچون عسلویه، جم، کنگان، جزیره خارگ و …زیبایی‌های خاص خود را دارد و می توان با داشتن این قابلیت‌ها این صنعت را به عنوان یک جاذبه گردشگری معرفی کرد و بهره برد.

مدیر کل میراث فرهنگی بوشهر ادامه داد: در کنار حضور گردشگران داخلی، بوشهر از ابتدای سال تاکنون پذیرای ۶۳۰۰ گردشگر خارجی بوده که بنا به گستردگی جاذبه‌های استان از نقاط مختلف بوشهر بازدید کرده و از فضا‌های اقامتی و بومگردی استان هم استفاده برده اند.

ارسطو زاده در پایان به برنامه جامع در حال تدوین در خصوص توسعه گردشگری استان اشاره کرد تصریح کرد: بی شک توسعه زیر ساخت‌ها خدمات رسانی را از لحاظ کمی و کیفی بالا برده و به جذب گردشگر کمک کرده و آمار اشتغال استان را بالا می‌برد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.