دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: ممکن است جبهه پایداری جدا از لیست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی لیست انتخاباتی دهد.

آخرین وضعیت لیست انتخاباتی جبهه پایداریمجتبی شاکری، دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات همواره جزو توصیه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

 دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه در گام دوم انقلاب هستیم و پس از شهادت سردار سلیمانی ماجرای انتقام بزرگ را پشت سر گذاشتیم باید انسجام و وحدت رویه بیشتری داشته باشیم.

شاکری افزود: ما در میدانی هستیم که طرف مقابل به دنبال تحمیل هیبت و هیمنه خود است و هر چه در عرصه‌های مختلف موفقیت به دست آوریم، قدرتش برای تحمیل خواسته‌اش کمتر می‌شود.

 دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تصریح کرد: قهر از صندوق رأی قصه سوخته‌ای است که از طرف افرادی که مقبولیتشان در میان مردم دچار مشکل شده مطرح می‌شود.

شاکری بیان کرد:  آنها پیش از انتخابات با تکرار مطالبی، چون زیر سوال بردن نظارت استصوابی به فضاسازی می‌پردازند، اما نظام بعد از ۴۰ سال خودش را به مردم و منطقه نشان داده است.

 دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: ممکن است جبهه پایداری جدا از لیست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی لیست انتخاباتی دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
به نماینده ای رای بدهید که طعم تلخ فقر را چشیده باشد…..امام خمینی.
آخرین اخبار