مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث چهارشنبه ۲۵ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در عباس آباد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

اوافزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ عبدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران با همکاری سربازان گمنام امام زمام (عج) در عملیاتی ضربتی متهم را در حین تردد در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان دستگیر کردند.

وی از کشف ۲۹ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داشت و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با سه فقره سرقت در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران گشت کلانتری ۱۱ کتالم با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت ۲ قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی سی سنگان متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، در بازرسی از منزل متهم ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران کلانتری ۱۱ موفق به شناسایی و دستگیری ۱۰ نفر از عاملان افیونی، سارقان، مالخران اموال سرقتی و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی از کشف ۱ خودروی سرقتی در اجرای این طرح خبر داد و گفنت: کشف ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل و وسایل ساختمانی از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.