بسته اخبار حوادث امروز ۲۴ دی ماه ۹۸؛

کشف ۱۴ فقره سرقت در فریدونکنار/دستگیری سارقان اماکن خصوصی در گلوگاه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۲۴ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث سه شنبه ۲۴ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۱۰ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ هاشم پور از توقیف ۱۰ خودرو و ۵ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و گفت: کشف ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل و موتورسیکلت از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت در این شهرستان اقرار کردند.

دستگیری سارق سیم و کابل برق در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در پی وقوع سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۱ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ آزادی، گفت:متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.