مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۱۹ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث پنجشنبه ۱۹ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳ کیلوگرم تریاک از یک قاچاقچی مواد مخدر در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را حین تردد در این شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ آزادی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، در بازرسی از خودروی متهم ۳ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

دستگیری پلیس قلابی در بابل

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان توسط فردی با عنوان مامور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران گشت انتظامی موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.

سرهنگ جعفری با بیان این که متهم با جعل عنوان مامور پلیس اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از مردم می‌کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف موتورسنگین قاچاق در تنکابن

سرهنگ محمد صادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح کارگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی موفق به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در این شهرستان شدند.

سرهنگ شاه نظری ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بیش از ۳۵۰ میلیون راله عنوان کرد و گفت: راکب این موتورسیکلت نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی از تحویل موتورسیکلت کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان خبر داد و از شهروندان خواست: برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار