بسته اخبار حوادث امروز ۲۳ دی ماه ۹۸؛

سارقان حرفه‌ای در قائم شهر به دام افتادند/ توقیف محموله سوخت قاچاق در چالوس

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۳ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث دوشنبه ۲۳ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارف حرفه ای در قائمشهر

سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، دوچرخه، اماکن خصوصی، سیم برق در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدمات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ مرادی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک خودرو دارای دستور توقیف قضائی و اموال سرقتی شامل؛ یک دستگاه موتورسیکلت، ۳ دستگاه دوچرخه، تجهیزات کشاورزی و لوازم ساختمانی، سیم برق، تعدادی کارتخوان و تجهیزات الکترونیکی و تجهیزات کشاورزی سرقتی کشف شد.

او افزود: این دو سارق حرفه‌ای که به دلیل اعمال مجرمانه و اعتیاد در یکی از اردوگاه‌های درمانی استان بازداشت بوده اند در طی دوران مرخصی اقدام به این سرقت‌های کرده بودند، در تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

کشف ۲ هزار لیتر در چالوس

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، گفت: ماموران گشت انتظامی این شهرستان در اجرای طرح کنترل تردد خودرو‌ها در محور مواصلاتی کندوان به یک خودروی حامل سوخت مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲ هزار لیتر نفت سفید قاچاق کشف کردند.

سرهنگ رضوانی گفت: سوخت قاچاق کشف شده به شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در عباس آباد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط ۲ قاچاقچی مواد مخدر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) متهمان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنان را یکی از محور‌های ورودی این شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ عبدی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، در بازرسی از خودروی متهمان ۴ کیلوگرم حشیش و ۲ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

کشف ۱۰ فقره سرقت در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: متهم در بازجویی‌های فنی به ۱۰ فقره سرقت با همکاری ۳ نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سایر متهمان در ادامه این عملیات خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:در اجرای این ماموریت ماموران پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در بازرسی از محل کار متهم یک کیلو گرم تریاک کشف کردند.

جمع آوری معتادان متجاهر در بابل

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: باهدف ارتقاء آرامش عموم شهروندان، طرح جمع آوری و دستگیری معتادان متجاهر در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی ۹ معتاد متجاهر در این شهرستان را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده، برای طی مراحل درمانی به مراکز ترک اعتیاد و درمانگاه ماده ۱۶ معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.