رئیس جهادکشاورزی جنوب کرمان گفت: برای اولین بار، ۱۰ نفر از کشاورزان جنوب کرمان به عنوان نمونه کشوری انتخاب و این سازمان رتبه اول نمونه‌های کشوری را به خود اختصاص داد.

کسب رتبه اول جهاد کشاورزی جنوب کرمان در تعداد نمونه‌های ملی بخش کشاورزی و منابع طبیعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید برخوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: در سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های بخش کشاورزی که با حضور رئیس جمهور، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی معاونین و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی، روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها و پیشگامان رونق تولید در سالن اجلاس سران برگزار شد از ده نمونه ملی بخش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

او افزود: برای اولین بار، ۱۰ نفر از کشاورزان جنوب کرمان به عنوان نمونه کشوری انتخاب شدند و سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان رتبه اول نمونه‌های کشوری را به خود اختصاص داد.

برخوری تصریح کرد: موفقیت به دست آمده در سطح کشور، مرهون تلاش کشاورزان و همت مسئولان بخش کشاورزی جنوب کرمان و نشان دهنده پتانسیل‌های بالقوه بخش کشاورزی منطقه است که در صورت برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از فناوری‌های نوین و علمی که در سرفصل برنامه‌های ترویجی این سازمان قرار داشت، می‌تواند به فعلیت برسد و جایگاه واقعی خود را در کشور با توجه به حجم تولیدات منطقه پیدا کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان اظهار داشت: در انتخاب نمونه‌های سال جاری شاخص‌هایی مانند عملکرد تولید، ایجاد اشتغال افزایش بهره‌وری آب، حفاظت خاک و رعایت اصول فنی کاشت داشت و برداشت محصول نیز مد نظر قرار گرفت.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار