دونده سرعتی کشورمان قرار است زیر نظر مربی فرانسوی خود در کمپ تمرینی پاریس آماده المپیک توکیو شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، جلسه هماهنگی فدراسیون دو و میدانی با حسن تفتیان در خصوص بررسی برنامه‌های آماده‌سازی این دونده  المپیکی  و حمایت همه جانبه تا بازی‌های المپیک توکیو با حضور پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و مرتضی غلامی خزانه دار و عضو هیئت رئیسه فدراسیون ظهر امروز (سه شنبه) ۲۴ دی ماه در محل فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه به بررسی مفاد قرارداد "گی اونتانون" مربی فرانسوی تفتیان، زمان‌بندی برنامه‌های اردو‌های تدارکاتی در کمپ اینسپ پاریس، جذب ماساژور و فیزیوتراپ و حضور در چند مسابقه بین‌المللی تور IAAF در اروپا پرداخته شد و مقرر شد در سریع‌ترین زمان ممکن، برنامه‌های سریع‌ترین مرد ایران با هدف آماده‌سازی برای حضور پرقدرت در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در دستور کار فدراسیون دو و میدانی قرار گیرد.

معتمدی ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت تفتیان در مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی جهان و حضور قدرتمند او در بازی‌‎های المپیک توکیو، حمایت همه جانبه فدراسیون دو و میدانی از برنامه‌های او را اعلام کرد.  

تفتیان نیز ضمن قدردانی از زحمات مسئولین فدراسیون در پیگیری امورات مرتبط با برنامه‌های پیش روی، در خصوص حضورش در اردو‌های تدارکاتی کمپ اینسپ پاریس ابراز خرسندی کرد و گفت: «بی شک تمام توانم را برای رسیدن به موفقیت در مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان و بازی‌های المپیک توکیو به کار خواهم گرفت. تمرین در کنار اونتانون و ملی پوشان تیم ملی فرانسه در اردوی پاریس و استفاده از امکانات خوب کمپ اینسپ به آمادگی من کمک زیادی خواهد کرد و امیدوارم نتایج خوبی نیز کسب کنم.»


بیشتر بخوانید: برنامه‌های حدادی تا المپیک ۲۰۲۰ بررسی شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار