دادستان قزوین گفت: داوطلبان احراز صلاحیت نشده از مسیر قانون خارج نشوند و در چهارچوب‌های قانونی مطالبات خود برای تایید صلاحیت را پیگیری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد قاسمی دادستان قزوین گفت:در حال حاضر در فضای انتخابات، بحث صلاحیت‌ها مطرح است که انتظار داریم، داوطلبان احراز صلاحیت نشده از مسیر قانون خارج نشوند و در چهارچوب‌های قانونی مطالبات خود برای تایید صلاحیت را پیگیری کنند، چرا که دشمن با سوءاستفاده از این فضا به دنبال ایجاد ناامنی و بی نظمی در سطح جامعه است.

قاسمی افزود: باید از امنیتی کردن فضای انتخابات پرهیز کنیم، زیرا در این شرایط از اهداف موردنظر دور خواهیم شد و باید به گونه‌ای عمل کنیم که شرایط را برای برگزاری یک انتخابات امن و در فضایی کاملا آرام و بدون تنش و حضور حداکثری مردم فراهم کنیم که این امر نیازمند مشارکت و عزم جدی همه دستگاه‌ها است.

او اضافه کرد: غفلت از رصد و مدیریت فضای مجازی بدون شک افزایش هجمه دشمن را به همراه خواهد داشت، به همین خاطر با نزدیک‌تر شدن به ایام انتخابات باید رصد دقیق تری به فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی توسط دستگاه‌های عضو این کارگروه صورت گیرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: فضای مجازی نیازمند آسیب شناسی جدی است و دستگاه‌های متولی باید با هم افزایی این آسیب‌ها را احصاء تا با برنامه ریزی صحیح و دقیق، فضای مجازی مدیریت شود.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار