وزیر اطلاعات و جمعی از مسئولان به مقام شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حاج حسین پورجعفری و دیگر شهدا در کرمان ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، وزیر اطلاعات امروز وارد استان کرمان شد و مورد استقبال استاندارکرمان و جمعی از مسئولان قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین علوی به اتفاق  فدائی استاندارکرمان و جمعی از مسئولان به مقام شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حاج حسین پورجعفری و دیگر شهدا ادای احترام کردند.

 حجت الاسلام والمسلمین علوی پس از ادای احنرام به شهدای مقاومت  گفت: سردار سلیمانی فردی بی نظیر بود و هرچند افرادی با روحیات سردارسلیمانی وجود دارند، اما هیچکدام سردارسلیمانی نمی‌شوند.

او با بیان اینکه سردار سلیمانی تشنه و عاشق شهادت بود افزود: داشتن فکر راهبردپرداز ، ذهن طراح در عرصه عملیات ستادی و صلابت فرماندهی در عرصه میدانی از جمله ویژگی‌های مهم او بود که آن را با ویژگی‌هایی همچون تواضع و فروتنی و برخوردخوش و اخلاق نیک جمع کرده بود.

او گفت: حاج‌قاسم مانند مولایش امیرالمومنین علیه السلام جامع اضداد بود و در عین حال که یک نظامی شجاع بود، اما در تعامل با مردم خشونت نظامی‌گری دیده نمی‌شد؛ در برابر اقشار ضعیف و پایین دست، می‌لرزید تا مبادا مسئولیتش را در برابر آنان درست عمل نکرده باشد؛ انسانی ولایتمدار بود و در برابر مقام معظم رهبری نه تنها مانند یک سرباز در برابر فرمانده بلکه مانند یک مرید نسبت به مراد خود عمل می‌کرد.

وزیر اطلاعات تاکید کرد:باید ویژگی‌های حاج قاسم را برای خود سرمشق قرار دهیم و به آن‌ها عمل کنیم تا با عمل درست به تکالیف و همگرایی جای حاج قاسم را تا حدی پر کنیم.

شنیده ها حاکی از حضور وی برای شرکت در مراسم هفتم سردار سلیمانی درکرمان است .

وزیر اطلاعات بر مزار سردار سلیمانی حاضر شد

وزیر اطلاعات بر مزار سردار سلیمانی حاضر شد

وزیر اطلاعات بر مزار سردار سلیمانی حاضر شد

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.