هندبالیست‌های ایرانی عازم کویت می‌شوند

تیم ملی هندبال کشورمان پس از انجام سومین دیدار دوستانه اش در اردوی ترکیه به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا می‌رود.

هندبالیست های ایرانی عازم کویت می شوندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی هندبال کشورمان که این روز‌ها در اردوی ترکیه حضور دارد امروز در آخرین دیدار دوستانه اش مجددا برابر تیم هندبال بشیکتاش ترکیه به میدان می‌رود، شاگردان علیرضا حبیبی پیش از این هم برابر این تیم بازی کرده بودند و با نتیجه ۳۰ - ۲۷ به پیروزی رسیده بودند. تیم ملی هندبال کشورمان قرار است پس از این بازی عازم کویت محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان شود، هندبالیست‌های ایرانی این روز‌ها آماده‌تر از همیشه هستند و با تدابیر بهتری نسبت به قبل پا به این رقابت‌ها می‌گذارند.  

ملی پوشان برای آماده سازی هر چه بهتر برای حضور در این مسابقات ابتدا اردویشان را در تهران آغاز کردند و سپس به اردوی قطر رفتند و پس از انجام چند بازی دوستانه با تیم‌های باشگاهی و تیم ملی این کشور دوباره به تهران بازگشتند، شاگردان حبیبی در ادامه کار هم برای ۱۰ روز به ترکیه رفتند و با احتساب بازی امروزشان، سومین دیدار تدارکاتی شان در این مسابقات را برگزار می‌کنند.  

 رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان از تاریخ  ۲۶ دی تا ۷ بهمن به میزبانی کویت پیگیری خواهد شد، در این مسابقات ۱۳ تیم، در ۴ گروه ۳ و ۴ تیمی حضور دارند. تیم ملی کشورمان هم در گروه نخست با تیم‌های نیوزلند و بحرین  هم گروه است.

گروه بندی رقابت های قهرمانی هندبال آسیا به شرح زیر است : 

گروه اول: ایران، بحرین و نیوزلند

گروه دوم: قطر، ژاپن و چین

گروه سوم: کره‌جنوبی، عربستان و استرالیا

گروه چهارم: کویت، امارات، عراق و هنگ‌کنگ 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار