باباصفری: هدف ما صعود به جام جهانی هندبال است

دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: ملی پوشان و اعضای کادرفنی هم قسم شدند تا بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

باباصفری:به دلیل امتناع از رویارویی با تیم رژیم اشغالگر قدس مجبور به تغییر باشگاه ام شدم/تیم ملی هندبال با برنامه به ترکیه می‌رود

محسن باباصفری دروزاه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نامگذاری سالن هندبال تهران به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: روز گذشته سعی کردیم ارادت خود را با نامگذاری سالن هندبال تهران به نام شهید سلیمانی نشان دهیم.

باباصفری درباره آخرین شرایط تیم ملی هندبال گفت: چند روزی است که در تهران در حال تمرین هستیم. مقابل تیم ملی قطر ۲ دیدار دوستانه خوب برگزار کردیم. اردوی آینده ما در کشور ترکیه می‌تواند مفید باشد. این اردو‌ها برای این برگزار می‌شود که ما بتوانیم برای دومین بار به جام جهانی هندبال صعود و دل مردم را شاد کنیم.

ملی پوش تیم ملی هندبال کشورمان درباره حریفان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: تیم‌های ملی بحرین و نیوزلند حریف سختی برای ما در مرحله گروهی نیستند، اما در دور بعدی حریفان قدرتمندی خواهیم داشت. باید به عنوان سرگروه به دور بعدی صعود کنیم. ما تلاش می‌کنیم تا به موفقیت برسیم و به جام جهانی هندبال صعود کنیم.


بیشتر بخوانید: مراسم بدرقه ملی پوشان هندبال برگزار شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار