حیدرپور: امیدواریم که جواز حضور در جام جهانی هندبال را کسب کنیم/ باید توقعات را پایین بیاوریم

ملی پوش هندبال کشورمان گفت: با حمایت‌هایی که فدراسیون هندبال انجام می‌دهد امیدواریم جواز حضور در جام جهانی را کسب کنیم.

مجتبی حیدرپور بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی هندبال اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت تیم ملی خوب است و تا الان بازیکنان لژیونر به اردوی تیم ملی اضافه شده اند. بعد از این اردو کم کم خودمان را آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم جواز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: برنامه هندبالیست‌ها در جاکارتا/ گام نخست نبرد با مالزی


او بیان داشت: ما در مسابقات انتخابی المپیک بدون حضور بازیکنان لژیونژمان موفق شدیم نتیجه فوق العاده‌ای را به دست بیاوریم و با توجه به اینکه حالا لژیونر‌ها در تیم ملی حضور دارند، هم ما و هم فدراسیون هندبال بسیار امیدواریم که بتوانیم جواز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کنیم.

بازیکن تیم ملی هندبال ادامه داد: ۴ تیم جواز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب می‌کنند و کشور ما هم یکی از شانس‌های اصلی برای کسب جواز حضور در جام جهانی است. ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم به رقابت‌های جام جهانی صعود کنیم.

حیدرپور گفت: فدراسیون هندبال تا جایی که امکان داشته از تیم ملی حمایت کرده است. در این مدت ما موفق شدیم اردو‌های بسیار خوبی را برگزار کنیم. پس از اینکه مسابقات لیگ به پایان رسید بلافاصله اردوی تیم ملی شروع شد. همان طور که گفتم فدراسیون حمایت‌های لازم را انجام داده است. امیدواریم که با تلاش بازیکنان بتوانیم برای دومین سال به جام جهانی صعود کنیم.

حیدر پور ملی پوش هندبال کشورمان در پایان درباره مشکلات تیم ملی هندبال هم گفت: مشکلات که همیشه وجود دارد و باید سطح توقعات خود را پایین بیاوریم تا به آن هدفی که داریم دست پیدا کنیم. باز هم تاکید می‌کنم که فدراسیون در این مدت تمام حمایت‌های لازم را از تیم به عمل آورده تا بتوانیم جواز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: نخستین حضور سرمربی مقدونیه ای تیم ملی هندبال در تمرین تیم ملی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار