استکی: هندبال آسیا روی ایران حساب ویژه‌ای باز کرده است

ملی پوش هندبال کشورمان گفت: تیم‌های آسیایی از الان روی ایران حساب ویژه‌ای باز کرده اند و با توانایی تیم ملی آشنا هستند.

الله کرم استکی ملی پوش هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی هندبال قبل از آغاز رقابت‌های انتخابی جام جهانی گفت: با توجه به اینکه تیم ملی هندبال در این مدت بازی تدارکاتی زیادی برگزار نکرده است، فدراسیون هندبال تصمیم گرفت که ۲ بازی دوستانه با تیم ملی خوب و قدرتمند قطر برگزار کنیم تا بازیکنان با آمادگی بالایی وارد رقابت‌های انتخابی جام جهانی شوند. قبل از شروع این رقابت‌ها فدراسیون هندبال کویت از تیم ملی کشورمان دعوت کرد که ۲ بازی تدارکاتی هم با این تیم داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: رقابت‌های قهرمانی هندبال باشگاه‌های آسیا/ مشکل زاگرس حل شد


او افزود: بازی با این کشور‌ها نشان می‌دهد که تیم‌های آسیایی روی ایران حساب ویژه‌ای باز کرده اند و آن‌ها می‌دانند که تیم ملی هندبال ایران در آسیا از چه قدرتی برخوردار است. امیدوارم با توجه به شرایطی که داریم، بتوانیم در رقابت‌های انتخابی جام جهانی موفق باشیم.

استکی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می‌تواند به رقابت‌های جام جهانی صعود کند یا خیر بیان داشت: با توجه به اینکه ۴ تیم جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی را کسب می‌کنند، این شانس بزرگی برای تیم ملی است تا بتوانیم این سهیمه را کسب کنیم. در دوره گذشته رقابت‌های انتخابی جام جهانی ما توانستیم ژاپن را شکست دهیم و باید به جای این تیم به رقابت‌های جهانی می‌رفتیم، اما فدراسیون جهانی تصمیم گرفت که ژاپن را به جای ما راهی مسابقات جهانی کند. امیدوارم که این بار با تمام توان و قدرت خود وارد مسابقات شویم تا هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

ملی پوش لژیونر هندبال کشورمان ادامه داد: بعد از نمایش خوبی که تیم ملی در رقابت‌های انتخابی المپیک داشت، انتظارات از ملی پوشان بالا رفته است. تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم ملی هندبال این است که در رقابت‌های انتخابی جام جهانی بهترین عملکرد را از خودشان نشان دهند. امیدوارم با بازی‌های خوبی که به نمایش می‌گذاریم بتوانیم سهمیه جام جهانی را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: برنامه هندبالیست‌ها در جاکارتا/ گام نخست نبرد با مالزی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار