براساس اعلام فرمانداری های برخی شهرستان های استان خوزستان، برخی داوطلبان انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی تایید یا رد صلاحیت شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دزفول، امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان دزفول گفت: ٤١ درصد؜ تعداد داوطلبان دزفول تایید صلاحیت شده اند، تعدادی نیز انصراف داده و مابقی یا صلاحیتشان رد شده و یا احراز نشده است.

او افزود: به استناد ماده ۵۲ قانون و همچنین ماده ۳۴ آئین نامه انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی هیات نظارت بر انتخابات، داوطلبان رد صلاحیت شده و دارای وضعیت احراز نشدن صلاحیت می‌توانند از روز یکشنبه مورخ ۲۲ دی ماه تا روز پنجشنبه مورخ ۲۶ دی ماه ۹۸ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶ با مراجعه به هیات نظارت استان خوزستان واقع در اهواز خیابان ۱۴ پادادشهر (خانه معلم) و در تهران به مجموعه تختی مراجعه و اعتراض خود را به همراه مستندات ارائه نمایند.

بن عباس با توجه به انتشار اسامی برخی از داوطلبان در فضای مجازی اظهار داشت: اسامی نهایی داوطلبان تایید صلاحیت شده در موعد مقرر (۲۲ بهمن ماه ۹۸) و پس از ارسال اسامی از سوی شورای نگهبان به حوزه‌های انتخابی از طریق روابط عمومی فرمانداری به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

رد صلاحیت ۱۴ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در شادگان

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شادگان، سعید حاجیان فرماندار شادگان گفت: در حوزه انتخابی شادگان نیز ۲۵ نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۸ نفر تایید صلاحیت، ۳ نفر انصراف و ۱۴ نفر نیز صلاحیتشان احراز نشد.

او بیان داشت: بر اساس روزشمار انتخابات، داوطلبانی که صلاحیتشان در هیات‌های نظارت تایید نشده‌اند، می‌توانند شکایت خود را به همراه مستندات، از ۲۲ تا ۲۶ دی جاری به دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در خوزستان یا تهران اعلام کنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار است دوم اسفند امسال برگزار شود.

منبع: ایرانا

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار