رییس ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان گفت: ثبت نام داوطلبان این دوره از انتخابات در ۱۴ حوزه انتخابی از امروز آغاز شد.

علی حسین حسین زاده رییس ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: فرآیند ثبت نام داوطلبان انتخابات از ساعت صبح امروز یکشنبه ۱۰ آذرماه در فرمانداری اهواز آغاز شده است.

او افزود: نظم و آرامش در فرآیند ثبت نام حاکم است و استعلام صلاحیت نماینده‌ها به صورت آنلاین انجام خواهد شد، ضمن اینکه تمامی مراحل ثبت نام نیز از طریق سامانه صورت می‌گیرد.

حسین زاده تصریح کرد: پس از ثبت نام از طریق سامانه، اطلاعات هر داوطلب به ستاد انتخابات وزارت کشور ارسال می‌گردد و استعلام از منابع چهارگانه طی همان روز انجام می‌شود.

رییس ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان بیان داشت: باتوجه به اینکه ۲۷ فرمانداری در استان وجود دارد، ۱۴ حوزه آن بعنوان حوزه منتخب و اصلی تعیین شده اند و داوطلبان برای ثبت نام باید به این حوزه‌ها مراجعه نمایند.

به گفته این مقام مسئول، فرمانداری اهواز حوزه اصلی برای ثبت انتخاب محسوب می‌شود و فرمانداری‌ها کارون، باوی و حمیدیه حوزه‌های فرعی هستند.

علی حسین حسین زاده تاکید کرد؛ برنامه زمان بندی ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تمدید نمی‌شود و داوطلبان برای ثبت نام در زمان تعیین شده مراجعه نمایند.

انتهای پیام/گ

آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.