مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان از تولید ۴۰۰ هزار نسخه الکترونیک در سطح استان خبر داد.

انور اسماعیلی مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با بیان اینکه یک میلیون و ۱۰۰ هزار بیمه شده در سطح استان وجود دارد، گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد مطب‌ها و مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت  در حال تولید نسخه الکترونیکی هستند.

او با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۴۰۰ هزار نسخه الکترونیکی در استان تولید شده افزود: استان کردستان در نسخه نویسی الکترونیکی پیشتاز بوده و دارای رتبه نخست در کشور است.

اسماعیلی با تاکیدبر اینکه پرونده‌های ۱۵ بیمارستان دولتی در استان به صورت الکترونیکی تولید می‌شود بیان کرد: بیش از ۱۳ هزار پرونده بیمارستانی در آذر ماه سال جاری در سامانه بیمه سلامت استان پذیرش شده و منبعد هیچگونه پرونده دستی بین بیمه سلامت و مراکز طرف قرارداد تولید نخواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان با اشاره به اینکه هم‌پوشانی بیمه‌ای همچنان در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: امسال نیز روند حذف این هم‌پوشانی‌ها ادامه دارد واز سال گذشته تاکنون صد و ۱۰ هزار هم‌پوشانی در سطح استان شناسایی و رفع شده است.

او با اشاره به اینکه در حوزه بیمه اجباری تاکنون ۲۰ هزار نفر افراد فاقد بیمه در این سامانه ثبت نام کرده اند اظهار داشت: افراد فاقد بیمه درمانی تا پایان امسال مهلت دارند جهت دریافت دفترچه بیمه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.