فرماندار رودبار جنوب گفت: در سه بخش از شهرستان رودبار جنوب ۶۱ روستا در محاصره سیل اند و هیچ گونه ارتباطی با آنان نداریم.

راه ارتباطی ۶۱ روستای رودبار جنوب مسدود استمحمود قانعی فر فرماندار رودبار جنوب در گفت و گو با خبرنکار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: ۶۱ روستا د رجنوب کرمان د رشهرستان رودبار جنوب در محاصره سیل هستد و هیچ دسترسی برای امداد رسانی وجود ندارد.

او فزود: این روستا‌ها در مناطق برجک، میاندران و چاه ابراهیم هستند و از ستاد مدیریت بحران استان و شخص استاندار در این زمینه کمک خواسته ایم.

قانعی فر گفت: در این ۶۱ روستا بیش از ۱۷ هزارنفر زندگی می کنند و به دلیل تخریب جاده‌ها و آبگرفتگی شدید هیچ دسترسی نداریم.

فرماندار رودبار جنوب گفت: به دلیل اینکه حجم سیل زیاد است باید منتظر باشیم تا سطح آب کمی پایین بیاید تا بتوانیم اقدامات امدادی را دنبال کنیم.

او تصریح کرد: برای امداد هوایی نیز امکان پرواز بالگرد در منطقه به دلیل شرایط بد جوی را نداریم و اکنون مردم با مشکل جدی روبرو هستند.

فرماندار رودبار جنوب گفت:سرمای هواو کمبود آذوقه از مهمترین مشکلات مردم روستا‌های در محاصره سیل است، که باید سریعا اقدامی صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار