مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری گردهمایی استانی کارشناسان و کارشناس مسئولان فنی و حرفه‌ای و کارودانش نواحی و مناطق آموزش و پرورش خوزستان در بهبهان خبر داد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف ایجاد آمادگی بیشتر نیرو‌های شاغل در پست فنی و حرفه‌ای و کارودانش ادارات آموزش و پرورش خوزستان، گردهمایی دو روزه‌ای با حضور مسئولین استانی، کارشناسان و کارشناس مسئولان این حوزه در شهرستان در حال برگزاری است.

او با اشاره به لزوم آشنایی دانش آموزان با شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش افزود: آینده شغلی دانش آموزان با آموختن حداقل یک فن تامین می‌شود که سوق دادن دانش آموزان به هنرستان‌ها با انتخاب رشته مورد علاقه و متناسب با نیاز جامعه می‌تواند بعد اقتصادی زندگی آنان را تضمین کند.

عبدی پور تصریح کرد: در این گردهمایی چالش ها، مشکلات و موانع پیشرو در جهت گسترش شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش بیان شده و حاضرین با هم به تبادل نظر و هم اندیشی می‌پردازند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان با اشاره به برنامه اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: نیروی انسانی متخصص، فضا، تجهیزات و برنامه‌های بهبود کیفیت آموزشی در شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش از مهمترین مسائل مورد بحث در این گردهمایی استانی بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.