مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) و شام غریبان سردارسلیمانی شامگاه سه‌شنبه در شبستان امام خمینی (ره)حرم مطهر حضرت معصومه (س) با حضور قشر‌های گوناگون مردم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) و شام غریبان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید شهروز مظفری‌نیا و همرزمان شهیدشان، شامگاه سه‌شنبه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) با حضور قشر‌های گوناگون مردم برگزار شد.

در این مراسم که بهرام سرمست استاندار قم و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مومنی از خطیبان، اخلاص و سرباز ولایت بودن را از ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد.

حجت الاسلام مومنی با تاکید بر اینکه ما با آمریکا هیچ سنخیتی نداریم، گفت: فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل از زبان این مردم نخواهد افتاد.

او از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان یک ایرانی حقیقی نام برد و بیان کرد: این شهید بزرگوار اخلاص و سربازی ولایت را به ما آموخت.

حجت‌الاسلام‌ مومنی با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار کرد: با بصیرت انتخاب کنید، نرفتن به پای صندوق‌های رای فقط و فقط موجب شادی دشمن می‌شود؛ باید در انتخابات شرکت کرد، اما با بصیرت.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، دوم اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مومنی بر مطیع و گوش به فرمان، ولی فقیه بودن و ولایت‌مداری تاکید کردوبا اشاره به ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: باید ولایت‌مداری را از آن حضرت آموخت.

قرائت دعای توسل و مریثه‌خوانی مداحان اهل بیت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

مردم همچنین بر سر مزار شهید شهروز مظفری‌نیا از همرزمان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که امروز در مقبره‌الشهدا در صحن امام رضا (ع) بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت (ع) به خاک سپرده شد، حضور می‌یافتند و فاتحه قرائت می‌کردند.

شهید سرهنگ پاسدار شهروز مظفری‌نیا در تیرماه سال ۱۳۵۷ در قم چشم به جهان گشود و از همرزمان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس بود که به همراه این سردار بزرگ در ۱۳ دی‌ماه جاری به شهادت رسید.

از این شهید بزرگوار ۲ دختر ۵ و ۱۱ ساله به نام‌های نرگس و نیلوفر به یادگار مانده‌است.

عصر دیروز پیکر مطهر شهید سردار سرافراز مقاومت حاج قاسم سلیمانی به همراه پیکر مطهر شهید شهروز مظفری‌نیا بردوش مردم متدین و انقلابی قم از بلوار پیامبر اعظم (ص) تا مسجد مقدس جمکران تشییع شد.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه جاری سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس معاون الحشد الشعبی و چند تن از همراهانشان پس از عمری مجاهدت درحمله تروریستی بالگرد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد (عراق) به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار