رییس فدراسیون تکواندو از کرمانشاه به عنوان یکی از هیات‌های برتر کشور یاد کرد که در ارزیابی‌های سالانه جزو پنج تا ۶ هیات نمونه قرار داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو از کرمانشاه گفت : این استان چه از لحاظ ورزشکار ملی پوش و چه مربی جایگاه بسیار خوبی دارد.

او با بیان اینکه کرمانشاه در رده‌های سنی پایه بسیار موفق عمل کرده است، گفت : در یکی ۲ سال اخیر شاهد درخشش آن‌ها در مسابقات کشوری و برون مرزی و کسب مدال‌های متعددی از سوی آن‌ها بوده ایم.

پولادگر گفت: در این میان مسئله‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد حفظ این قهرمانان نونهال است، باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که شاهد استمرار حضور ان‌ها در میادین مختلف و در سنین بالاتر مثل جوانی و بزرگسالی نیز باشیم.

رییس فدراسیون تکواندو گفت: اگر به موقع قهرمانان رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان خود را حمایت و شرایط لازم را برای ادامه حضور ان‌ها فراهم نکنیم عملا قهرمان سوزی کرده و هزینه‌های صورت گرفته را هدر داده ایم.

او افزود: هرچند این کار بسیار سختی است، اما در استان کرمانشاه پتانسل و ظرفیت لازم برای رشد قهرمانان وجود دارد و به طور قطع می‌توان در آینده‌ای نزدیک قهرمانان بزرگی تحویل خانواده تکواندو داد.

پولادگر با اشاره به وجود مربیان توانمند در کرمانشاه گفت: امروز کرمانشاه جزو معدود استان‌هایی است که هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان در تیم ملی مربی دارد.

رییس فدراسیون تکواندو در بخش دیگری از سخنانش به سرمایه گذاری بسیاری از کشور‌ها در این رشته اشاره و گفت: اگر می‌خواهیم از غافله مدعیان عقب نیفتیم باید بیشتر تلاش کنیم.

او بر جذب حمایت کننده مالی در هیات‌های استانی تاکید کرد و گفت: برای این کار نیازمند رایزنی و هم افزایی هستیم و این را باید بدانیم اگر موفق به جذب آن نشویم بسیاری از برنامه‌ها را نمی‌توان انجام داد.

پولادگر عروج آسمانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را نیز تبریک و تسلیت گفت و افزود: پرچم مقاومتی که توسط این سردار رشید اسلام برافراشته شده توسط همرزمان و آحاد مختلف مردم همچنان برافراشته خواهد ماند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.