مسئول آماده سازی سالن مجموعه ورزشی امام (ره) کرمانشاه گفت : کار‌های اجرایی آماده سازی سالن شش هزار نفری امام (ره) برای میزبانی از چهلمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی تا ظهر فردا (سه شنبه) به اتمام می‌رسد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مصطفی باباملکی مسئول آماده سازی سالن مجموعه ورزشی امام (ره) کرمانشاه با اشاره به روند خوب آماده‌سازی سالن مجموعه ورزشی امام (ره) برای میزبانی رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی، گفت : کار نصب دو تشک برای رقابت‌های کشتی گیران را انجام داده‌ایم و جایگاه خبرنگاران، سیستم صوتی و نورپردازی سالن نیز تا امشب به پایان می‌رسد.

او گفت : پاره‌ای از کار‌های جزیی در مجموعه باقی مانده که آن‌ها را نیز تا ظهر فردا (۱۷ دی) تمام می‌کنیم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه با اشاره به رایگان شدن تماشای رقابت‌های امسال کشتی آزاد جام تختی در کرمانشاه، افزود: از آنجایی که سالن محل برگزاری رقابت‌ها بیشتر از سه تا چهار هزار تماشاگر گنجایش ندارد و تعداد علاقمندان به رشته کشتی در کرمانشاه بالا است، از اکنون دغدغه ازدحام جمعیت را داریم.

او افزود: به نظر می‌رسد روز‌های اول و دوم رقابت‌ها مشکل چندانی از این بابت نداشته باشیم، اما برای روز جمعه که روز پایانی رقابت‌ها است، قطعا جمعیت زیادی به سالن می‌آیند.

باباملکی گفت: در نشستی که امروز با حضور مدیرکل ورزش وجوانان استان داریم، برای این مسئله چاره اندیشی خواهیم کرد و درصورتی که در روز پایانی رقابت‌ها با ازدحام جمعیت روبرو شویم، احتمالا بلیت‌فروشی داشته باشیم.

او بااشاره به ورود تیم‌های حاضر در رقابت‌ها به استان از عصر فردا، افزود: برای اسکان تیم‌های خارجی، مسئولین فدراسیون و نماینده فیلا هتل پارسیان را در نظر گرفته‌ایم و اسکان کشتی گیران داخلی هم در میهمانسرای هوانیروز انجام می‌گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت: صبح روز چهارشنبه (۱۸ دی) وزن کشی کشتی گیران را داریم و پس از آن از ساعت ۱۰ مسابقات شروع می‌شود که تماشاگران می‌توانند از این ساعت برای دیدن رقابت‌ها به سالن بیایند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.