مهلت ثبت درخواست بسته معیشتی برای جاماندگان تا 24دی ماه تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ثبت درخواست دریافت بسته حمایت معیشتی برای افرادی که در لیست یارانه بگیران نقدی (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان) نیستند و درخواست خود را در مهلت مقرر ثبت نکرده اند تمدید شد.
 
پروانه نیک مرام افزود: افرادی که خود را حائز دریافت بسته حمایت معیشتی دانسته و آذرماه امسال شماره ملی خود را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال نکرده اند با مراجعه به سایت hemayat.mcls.gov.ir درخواست دریافت این بسته را ثبت کنند.
 
او تاکید کرد: برای ثبت نام دریافت کمک معیشتی دولت، سرپرست خانوار باید اطلاعات هویتی و شماره تلفن همراه خود را تا ۲۴ دی ماه در سامانه ثبت کند.
 
نیک مرام ادامه داد: پس از بررسی اولیه اطلاعات و تعیین وضعیت، نتیجه بررسی درخواست متقاضیان به شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه، پیامک خواهد شد.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین با بیان اینکه هیچ پیامکی به جز کد رهگیری اعلام شده در خصوص یارانه و طرح حمایت معیشتی از سوی وزارت تعاون ارسال نمی‌شود گفت:هرگونه پیامک ارسالی برای مردم، جعلی و غیرقابل اعتماد است.
 
کمک معیشتی دولت برای خانوار پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان در نظر گرفته شده و به خانوار یک نفره نیز۵۵ هزارتومان اختصاص یافته است.
 
سازمان برنامه و بودجه کشور پیش از این اعلام کرده بود که سهم خانوار دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانوار سه نفره ۱۳۸ هزار تومان و خانوار چهار نفره ۱۷۲ هزارتومان است.
 
به گفته سخنگوی دولت کارگران، بازنشستگان، معلمان، نیرو‌های تامین اجتماعی، عشایر و افراد وابسته به صندوق‌ها و حقوق‌بگیران ثابت مشمول دریافت یارانه نقدی هستند و نکته مورد توجه این است که طرح حمایت معیشتی دولت، ارتباطی به یارانه ماهانه ندارد.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.