۱۵۰ گروه جهادی به مردم مناطق کمتر برخوردار کهگیلویه وبویراحمدخدمات عمرانی و فرهنگی ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  رئیس بسیج سازندگی این استان گفت: ۱۵۰ گروه جهادی جهادی درکهگیلویه و بویراحمد به مردم مناطق مختلف خدمات عمرانی، فرهنگی، پزشکی، مشاور، علمی ارائه می‌دهند.

ناصر صالحی افزود:از زمان تشکیل بسیج سازندگی هزار و ۱۰۰ طرح با مساحت ۱۴۲ هزار و ۴۵۰ متر مربع از جمله ساخت مسجد، مدرسه، منزل مسکونی نیازمندان، خانه بهداشت و خانه عالم در مناطق مختلف استان اجرا شده است.

او ادامه داد: همچنین در این مدت ۵ هزار و ۲۰۰ شغل برای نیازمندان ایجاد شده است و به ازای هر ۳۶ هزار نفر ۴۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

صالحی از برنامه ریزی ساخت ۶۵۰ منزل مسکونی ویژه نیازمندان و مددجویان کمیته امداد (ره) و بهزیستی به همت سپاه خبر داد و ادامه داد: تا یک ماه آینده ۲۰۰ باب از این منازل مسکونی آماده و به واجدین شرایط اهدا می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی افزود:۶۰ گروه جهادی از مجموع ۱۶۰ گروه تا پایان امسال به صورت ویژه به مردم مناطق کمتر برخوردار استان خدمات عمرانی ارائه می‌دهند.

صالحی ادامه داد: ۲۴ هزار بسته حمایتی غذا و البسه بین نیازمندان استان توزیع و به ۲۰۰ زوج کمک هزینه ازداوج پرداخت شده است.

انتهای پیام/د

اعزام گروه جهادی به مناطق کمتر برخوردار

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.