معرفی رسمی ریلمی 5i با باطری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری

ریلمی گوشی جدید خود با نام 5i را با دوربین چهارگانه و باطری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به صورت رسمی معرفی کرد.

معرفی رسمی ریلمی 5i با باطری ۵۰۰۰ میلی‌آمپریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ریلمی جدیدترین گوشی خود، 5i را در ویتنام به صورت رسمی رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با دوربین چهارگانه و یک باطری بزرگ به ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت معرفی شده است و قیمت آن به ۱۶۰ دلار می‌رسد. اگر این مشخصات برای شما آشنا هستند، به این دلیل است که همین ویژگی‌ها را روی ریلمی ۵ هم دیده بودیم.


بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه گوشی Honor 9X در هند اعلام شد


با نگاه دقیق به دوربین چهارگانه این گوشی درمی‌یابیم که لنز اصلی این گوشی یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی است که دیافراگم آن f/۱.۸ است. پس از این دوبین الترا-واید این دوربین است که قدرت ۸ مگاپیکسلی دارد و می‌تواند میدان دید ۱۱۹ درجه‌ای را به راحتی پوشش دهد و همچنین از حالت تصویربرداری در شب پشتیبانی کند. دو دوربین اصلی و الترا-واید گوشی 5i می‌توانند در کنار هم ویدئو‌های باکیفیتی ضبط کنند. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند همچنین می‌تواند ویدئو‌های 4K ضبط کند و تصویربرداری ۱۲۰ فریم در ثانیه انجام دهد که برای اسلوموشن مؤثر است. دو دوربین دیگر پشتی این گوشی دو دوربین ۲ مگاپیکسلی هستند که یکی از آن‌ها دوربین ماکرو و دیگری فقط سنسور عمق است.

معرفی رسمی ریلمی 5i با باطری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری

مشخصات داخلی ریلمی 5i

ضبط ویدیو در گوشی جدید ریلمی با پردازنده Snapdragon 665 فعال می‌شود. ریلمی در کنار این پردازنده، دو نوع حافظه داخلی هم در نظر گرفته است. یکی از مدل‌های این گوشی دارای حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است و مدل دیگر آن حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد. علاوه بر این تنوع حافظه، این گوشی هوشمند دارای اسلات کارت حافظه SD در کنار اسلات دو سیمکارته است. ریلمی 5i به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید ۹ و رابط کاربری Color OS 6.1 کار می‌کند.

در جلوی این دستگاه نمایشگری با پنل IPS به اندازه ۶.۵ اینچ و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ قرار گرفته است که توسط شیشه Gorilla Glass محافظت می‌شود و روشنایی ۴۸۰ نیتی را برای کاربران فراهم می‌کند. در بالای این صفحه نمایش یک ناچ قطره‌ای شکل وجود دارد که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی داخل آن قرار داده شده است.

معرفی رسمی ریلمی 5i با باطری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری

باطری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری نقطه قوت ریلمی 5i

این گوشی هوشمند دارای یک باطری بزرگ به ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که می‌تواند نقطه قوت این گوشی در بازار آن باشد. باطری ریلمی 5i برای شارژ شدن از شارژر استاندارد ۱۰ واتی استفاده می‌کند و دارای پورت microUSB است. دیگر اتصال در نظر گرفته شده برای این گوشی جک ۳.۵ میلیمتری صدا است که یکی از قدیمی‌ترین ترند‌ها در اتصالات این گوشی است. بر اساس ادعای شرکت سازنده این گوشی، ریلمی 5i می‌تواند حداکثر تا ۱۹ ساعت روشن بماند.

معرفی رسمی ریلمی 5i با باطری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری

گفتنی است، این گوشی قرار است در رنگ‌های آبی و سبز دربازار عرضه شود، ولی هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ آن منشخص نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار