تاریخ عرضه گوشی Honor 9X در هند اعلام شد

در جدیدترین خبر منتشر شده در دنیای فناوری تاریخ عرضه گوشی Honor 9X در هند اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درست است که آنر شرکت زیرمجموعه هوآوی است اما می‌توان گفت به دلیل محصولات بی‌نظیری که توسط آن تولید می‌شوند طرفداران بسیاری دارد حتی عده‌ای به آن به شکل یک شرکت مستقل نگاه می‌کنند. به تازگی این شرکت عرضه نسخه جدیدی از گوشی Honor 9X به هند را برنامه ریزی کرده است.

ماه گذشته، گزارشی دریافت کردیم که ادعا می‌کرد Honor 9X در ماه ژانویه در هند عرضه می‌شود. از آن‌جایی که آنر اعلام کرده است که از ۹ ژانویه 9X را به بازار هند خواهد آورد، این گزارش درست است.

تاریخ عرضه گوشی Honor 9X در هند اعلام شد

تراشه Honor 9X چه خواهد بود

با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که آیا نسخه چینی 9X که به هند وارد می‌شود از Kirin 810 SoC استفاده می‌کند یا قرار است تراشه دیگری برای آن در نظر گرفته شود. هنوز مشخص نیست که آیا آنر یک نسخه جهانی از دستگاه خود را به هند عرضه می‌کند یا خیر. اساساً نسخه جهانی 9X Pro دارای پردارنده Kirin 710F SoC است و یک حسگر اثر انگشت در پنل پشتی آن نصب می‌شود.

تاریخ عرضه گوشی Honor 9X در هند اعلام شد


بیشتر بخوانید: ریلمی به دنبال عرضه فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی


ساعت هوشمند آنر 

البته این تنها محصولی نیست که آنر قصد عرضه آن را دارد. گفته می‌شود آنر قصد دارد در کنار 9X، ساعت هوشمند MagicWatch 2 را در هند عرضه کند. این ساعت دارای پردازنده Kirin A1 SoC در زیر پوسته خود است که همان تراشه قدرتمندی است که در هدفون‌های هواوی FreeBuds 3 TWS و ساعت Watch GT 2 استفاده می‌شود.

تاریخ عرضه گوشی Honor 9X در هند اعلام شد

ساعت MagicWatch 2 در دو اندازه ۴۲ میلی‌متر و ۴۶ میلی‌متر ارائه می‌شود. مورد اولی با نمایشگر اولد ۱.۲ اینچی با رزولوشن ۳۹۰x۳۹۰ پیکسل همراه است؛ در حالی که دومی از پنل اولد ۱.۳۹ اینچی با رزولوشن ۴۵۴x۴۵۴ پیکسل استفاده می‌کند. مطمئنا به زودی اطلاعات بیشتری درباره این دو دستگاه منتشر می‌شود و ما وسیله آن‌ها می‌توانیم بیشتر این گوشی و ساعت را بشناسیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار