بروزرسانی جدید گوشی‌های ریلمی عرضه شدند

امنیت بیشتر و ویژگی‌های جدید، همراه با بروزرسانی گوشی‌های ریلمی عرضه می‌شود.

به‌روزرسانی جدید گوشی‌های ریلمی عرضه شدندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همه شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند همیشه باید به این فکر باشند که با ارائه بروزرسانی‌های جدید، گوشی‌های هوشمند خود را برای حفظ امنیت اطلاعات شخصی کاربران ایمن‌تر کنند. ریلمی به تازگی برای دو گوشی X2 و X2 Pro خود یک بروزرسانی‌ ارائه کرده است که به این پرچمداران ایمنی بالاتر و تم تاریک را اضافه خواهد کرد. این بروزرسانی‌ مشخصات جدیدی به دو گوشی X2 و X2 Pro اضافه کرده است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: مشخصات گوشی Realme 5i فاش شد


با ارائه آپدیت جدید گوشی‌های ریلمی این گوشی‌ها به پچ امنیتی دسامبر ۲۰۱۹ اندروید مجهز شده‌اند. گوشی X2 Pro با این بروزرسانی‌ به قابلیت فیلمبرداری HDR و انتقال سریع بین برنامه‌ها تجهیز شده است. علاوه بر این، X2 Pro در قسمت تنظیمان به فلش هنگام تماس‌های تلفنی مجهز شده است یعنی هر زمانی که گوشی زنگ می‌خورد، کاربر می‌تواند گوشی را به گونه‌ای تنظیم کند که فلش گوشی روشن و خاموش شود. در کنار این ویژگی‌ها، ثبات این گوشی هم نسبت به قبل بهتر شده است. ریلمی، اما ویژگی‌های جدیدی هم برای X2 در نظر گرفته است. کیفیت صدای تماس‌های تلفنی توسط برنامه‌های متفرقه و کیفیت تصویربرداری شبانه دوربین سلفی X2 نسبت به قبل بهبود یافته‌اند. فونت بخش تم این گوشی تغییر کرده است. تم تاریک مخصوص کار در شب برای این گوشی فعال شده است. مصرف انرژی در X2 نسبت به قبل بروزرسانی‌ شده است و این گوشی در حالت استندبای انرژی بیشتری ذخیره می‌کند. علاوه بر این‌ها، ریلمی مشکل صدای پایین هنگام اتصال به ایرپاد ۲، مشکل پس زمینه در برنامه واتس‌اپ و مشکلات ثبات سیستم عامل را در این بروزرسانی‌ حل کرده است.

گفتنی است، ریلمی بروزرسانی‌ گوشی‌های خود را به مرور زمان برای کشور‌های مختلف ارائه می‌دهد و اگر باگی در این آپدیت‌ها دیده نشود، بروزرسانی‌ عمومی را برای همه گوشی‌های X2 و X2 Pro در سراسر جهان ارائه خواهد کرد. اگر هم کاربران نمی‌توانند منتظر عرضه این بروزرسانی‌ باشند می‌توانند آن‌ها را در سایت‌های متفرقه دانلود کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار