ملی پوش هندبال کشورمان گفت: امروزه هندبال در تمام دنیا بسیار پیشرفت کرده و بیشتر کشور‌ها با آوردن مربیان قوی در حال کار کردن روی این رشته ورزشی هستند.

پوریا نوروزی بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این تیمپیش  از آغاز مسابقات انتخابی جام جهانی اظهار داشت: به اعتقاد من هندبال در کشورمان از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و تا وقتی که مسابقات انتخابی جام جهانی آغاز نشود نمی‌توان پیش بینی کرد که تیم ملی چه نتیجه‌ای را در آن رقابت‌ها کسب می‌کند. بازیکنان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا تیم ملی بتواند در رقابت‌های انتخابی جام جهانی بهترین نتیجه راکسب کند و امیدوارم که در پایان این رقابت‌ها موفق شویم بهترین رنگ مدال یا سکو را برای ایران به ارمغان بیاوریم.


بیشتر بخوانید: پاکدل: هندبالیست‌های ما در عرصه جهانی یک سردار سلیمانی هستند


ملی پوش هندبال درباره حریفان کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی بیان داشت: هندبال امروزه در تمام دنیا بسیار پیشرفت کرده است. برخی از کشور‌ها با آوردن سرمربیان قوی نشان داده اند که سرمایه گذاری‌های خوبی در این رشته کرده اند. تیم ملی هندبال ما هم تازه این راه را شروع کرده و با توان و قدرتی که در بین بازیکنان تیم ملی وجود دارد، امیدوارم هر چه زودتر خود را به کشور‌های صاحب سبک در هندبال دنیا برسانیم.

نوروزی درباره شرایط تیم باشگاهی خود اظهار داشت: حدود ۳ ماه است که به لیگ سوئد آمده ام. قبلاً در بوندسلیگای آلمان بازی می‌کردم. وقتی از آلمان جدا شدم و به سوئد آمدم، هیچ تفاوتی از لحاظ فنی در بین این ۲ کشور مشاهده نکردم. لیگ هر ۲ کشور در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و از اینکه می‌توانم در سوئد بازی کنم بسیار خوشحال هستم. به خاطر آن که تازه به تیم اضافه شده ام کم کم در حال هماهنگ شدن با سایر بازیکنان هستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار