رئیس فدراسیون هندبال گفت: با توجه به اردات خاص هندبالیست‌ها به سردار سلیمانی در مراسم بدرقه تیم ملی یاد و خاطره این بزرگوار گرامی داشتیم.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از مرد سال اخلاق هندبال کشورمان در این مراسم تجلیل شد. از بابا صفری که ۲ بار در جام باشگاه‌های اروپا برابر نماینده رژیم صهیونیستی حاضر نشد و علاوه بر جریمه مجبور شد باشگاه خود را تغییر بدهد تجلیل کردیم.

رئیس فدراسیون هندبال درباره اینکه مراسم بدرقه تیم ملی هندبال با یاد سردار سلیمانی برگزار شد، گفت: سردار سلیمانی یک الگو بزرگ برای مردم کشورمان است. هندبالیست‌های ما ارادت خاصی به این بزرگوار دارند و به همین دلیل ما سعی کردیم به همه یادآوری کنیم که هندبالیست‌های ایران در عرصه جهانی یک سردار سلیمانی هستند. شهید سردار سلیمانی ۴۰ سال در حفظ انقلاب تلاش و دل مردم را با مجاهدت‌های خود شاد کرد. جوانان ما پیرو آن شهید هستند و دل مردم را شاد می‌کنند.

او ادامه داد: تیم ملی هندبال کشورمان عازم مسابقات قهرمانی آسیا در کویت است. طبق برنامه تیم ملی یکی - ۲ روز دیگر به ترکیه می‌رود تا از آنجا راهی کویت شود. مراسم بدرقه تیم ملی هندبال با حضور مسئولان ورزش و پیشکسوتان برگزار شد.

پاکدل درباره شرایط تیم ملی در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: شرایط بهتر شده است و با توجه به اینکه لژیونر‌ها تازه به ترکیب تیم ما اضافه شدند یک مقدار مشکل هماهنگی داریم. ما اردو را با یکسری از بازیکنان شروع می‌کنیم و لژیونر‌ها بعد از مدتی به تیم اضافه می‌شوند. باشگاه‌های خارجی در روز‌های مخصوص لژیونر‌ها را به ما می‌دهند. امیدوارم در اردوی ترکیه هماهنگی بین بازیکنان بیشتر شود.


بیشتر بخوانید: مراسم بدرقه ملی پوشان هندبال برگزار شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار