ملی پوشان هندبال به مدت ۳ روز تمریناتشان را در تهران پیگیری می‌کنند و پس از آن احتمال دارد برای برپایی اردویی دیگر به ترکیه بروند.

پیگیری ۳ روزه تمرینات تیم ملی هندبال در تهرانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی هندبال کشورمان پس از بازگشت از قطر قرار است تمریناتش را برای ۳ روز به میزبانی تالار هندبال در تهران پیگیری کند و پس از آن احتمالا برای برپایی اردویی دیگر به ترکیه برود.

شاگردان حبیبی این روز‌ها به سختی مشغول تمرین و آماده سازی برای رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی هستند و می‌خواهد با برپایی این اردو‌ها پس از مدت‌ها جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را بگیرند.  

تیم ملی کشورمان قرار است در صورت حضور در ترکیه ۳ بازی دوستانه انجام دهند تا با آمادگی کامل راهی کویت محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند.  

مسابقات قهرمانی هندبال آسیا از تاریخ ۲۷ دی تا ۷ بهمن در کویت جریان دارد و ۴ تیم برتر آن به مسابقات قهرماین جهان راه پیدا می‌کنند. شاگردان حبیبی در گروه اول این مسابقات با بحرین و نیوزلند هم گروه هستند و کار نسبتا سختی در پیش دارند، زیرا بحرین که یکی از حریفان ایران است به تازگی موفق به کسب سهمیه آسیا شده است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار