مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی از اجرای ۱۵ هزار و ۶۶ نفر دوره آموزش مهارت امسال در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،    محمدرضا رضایی با بیان اینکه این آموزش‌ها در دو بخش دولتی و آموزشگاه‌های آزاد ارائه می‌شود گفت : تعداد ۱۰ مرکز دولتی شامل ۵۹ کارگاه ثابت و ۴۰ کارگاه سیار در بخش دولتی و تعداد ۱۶۶ آموزشگاه آزاد در استان، کار مهارت‌آموزی را انجام می‌دهند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی با اشاره به مهارت‌آموزی ۸ هزار و ۸۴۱ نفر در بخش دولتی استان در ۹ ماه امسال خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۴ هزار و ۲۳۲ نفر در مراکز ثابت، ۶۸۴ نفر در پادگان، ۸۰۰ نفر در مناطق روستایی و عشایری، ۲۷ نفر در بخش عشایری، ۵۷۰ نفر در صنایع، ۳۴۷ نفر در بخش محیط کار واقعی، ۷۵۰ نفر در مراکز جوار دانشگاه، ۵۴۲ نفر در شعب شهری (سیار شهری)، ۴۹۰ نفر در زندان، ۲۵۹ نفر در سکونتگاه‌های غیررسمی، ۸۳ نفر در مراکز تحت پوشش بهزیستی و ۸۴ نفر در بخش معتادین بهبودیافته، از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بخش دولتی بهره‌مند شده‌اند.

او خاطرنشان کرد: ۸۵ درصد از تعهد سال ۹۸ در ۹ ماهه سال جاری در بخش دولتی محقق شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی با اشاره به ۱۶۶ آموزشگاه آزاد در استان گفت: ۳۷ آموزشگاه دومنظوره (خانم-اقا)، ۱۱۳ آموزشگاه مختص بانوان و ۱۶ آموزشگاه مختص آقایان فعالیت دارند.

رضایی افزود:امسال آموزش ۶ هزار و ۲۲۵ نفر دوره در بخش آموزشگاه‌های آزاد استان اجرا و ۶۳ درصد از تعهد سال در این بخش محقق شده است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.