فاش شدن تمام مشخصات پردازنده گرافیکی جدید AMD به صورت تصادفی

اطلاعات پردازنده گرافیکی Radon RX 5622 XT شرکت AMD به صورت تصادفی در فضای مجازی فاش شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی اطلاعات پردازنده Radon RX 5622 XT شرکت AMD توسط دو شرکت تولیدکننده پردازنده گرافیکی در فضای مجازی فاش شده است. در ادامه این افشای اطلاعات XFX آخرین سایتی بود که اطلاعات مربوط به این کارت گرافیک را منتشر کرد.

فاش شدن اطلاعات Radon RX 5622 XT

شرکت ASRock نیز قبل از این که اطلاعات این پردازنده گرافیکی را حذف کند، آن را در وبسایت خود با نام Radeon RX 5600 XT را هایلایت کرده بود. این GPU قرار است فردا در رویداد CES 2020 رونمایی شود اما اکنون اطلاعاتش در تمام فضای مجازی موجود است.

مشخصات فاش شده از Radon RX 5622 XT

بنابراین مشخصات رسمی 5600 XT مطابق با صفحه محصولات XFX که در مدت کمی آنلاین بوده است چیست؟ همانطور که از Videocardz گزارش شده، RX 5600 XT Thicc II Pro دارای ۲۳۰۴ پردازنده استیم و ۶ گیگابایت رم ویدئویی GDDR6 و یک باس ۱۹۲ بیتی است. کلاک مدل Thicc II Pro در حالت بازی به ۱۴۶۰ مگاهرتز می‌رسد که کمی بیشتر از مقدار اصلی کلاک یعنی ۱۴۰۰ تا ۱۴۲۰ مگاهرتز است. این پردازنده گرافیکی از همان رنگ‌های مسی و مشکی به عنوان RX 5500 XT Thicc II Pro استفاده می‌کند که ما از این اتفاق متعجب نمی‌شویم.

فاش شدن تمام مشخصات پردازنده گرافیکی جدید AMD به صورت تصادفی

نکته جالب دیگر این است که XFX تاریخ انتشار را ژانویه ۲۰۱۹ میلادی اعلام کرده بود اما باید این یک خطا باشد و ژانویه سال ۲۰۲۰ زمان مورد نظر است به این معنی که کارت باید در همین ماه عرضه شود و همانطور که قبلاً شایعه شده بود احتمالاً فردا نیز این مسئله هنگام رونمایی در CES 2020 اتفاق خواهد افتاد.

سایر اطلاعات فاش شده که از نتایج آزمایش‌های بنچمارک به دست آمده‌ نشان می‌دهند که RX 5600 XT می‌تواند نمایانگر جهش عملکرد ۳۰ درصدی نسبت به RX 5500 XT باشد و اینکه این قطعه خوشبختانه با سطح توان GTX 1070 Ti Nvidia مطابقت دارد که این مسئله بسیار چشمگیر است؛ به خصوص اگر AMD سازنده این قطعه باشد.

مطمئنا یکی از سوال‌هایی که ذهن افراد زیادی را به خود مشغول کرده قیمت این محصول است و امیدوارم که فردا پاسخ این سؤال را در CES دریافت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار