احتمال عرضه سه پرچمدار توسط هوآوی تشدید شد

به تازگی یکی از افشاگران دنیای فناوری با انتشار توئیتی اعلام کرد احتمال دارد هوآوی سه پرچمدار سری P40 را عرضه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق برخی اطلاعات جدید ارائه شده توسط افشاگر فناوری، هوآوی دو گوشی جدید معرفی نمی‌کند بلکه سه عضو از پرچمدار P40 در راه هستند. تقریباً همه انتظار دارند که این شرکت Huawei P40 و P40 Pro را معرفی کند، اما یک افشاگر معروف ادعا می‌کند که ما یک دستگاه دیگر را نیز در کنار آن‌ها خواهیم دید.

سومین دستگاه هوآوی چیست؟

این فرد در واقع یک افشاگر فناوری است که این اطلاعات را از طریق توییتر منتشر کرده است. در ابتدا، او به سادگی گفت که هوآوی P40 ممکن است در سه مدل عرضه شود. یک کاربر بلافاصله گفت که آیا منظور او P40، P40 Pro و P40 Lite است و او در این باره صحبت می‌کند؟ اما مشخص شد که این طور نیست. خود این فرد گفت که منظور او "سه مدل پرچمدار" است، نه نسخه تکراری Lite. گفته می‌شود یکی از این سه مدل هوآوی P40 ممکن است نوع "Max" باشد.

ایا ادیشن پورشه P40 در راه است؟

در توییت جداگانه‌ای، وی احتمال دارد که ممکن است این گوشی ادیشن پورشه یا یک نوع "Max" باشد. اگر نسخه پورشه‌ای تولید شود انتظار می‌رود گوشی سوم مرموز فهرست ما همین دستگاه باشد. اکنون هوآوی مدتی است که نسخه پورشه پرچمداران خود را عرضه می‌کند که معمولاً همان نوع "Pro" است که کمی طراحی و رنگ آن فرق می‌کند.

اگر در آخر به همین نتیجه برسیم می‌توان گفت که این افشاگر خبر جدیدی به ما نداده است. بسیاری از افراد نسخه پورشه تلفن را یک دستگاه جداگانه نمی‌شمارند، زیرا در واقع همان مدل 'Pro' است، اما نوع "مکس" داستانی کاملاً متفاوت دارد. در صورت عرضه، این دستگاه مطمئناً با بقیه متفاوت خواهد بود.

در توئیتی دیگر این افشاگر اظهار داشت که طراحی دوربین در دو مدل P40 ممکن است شبیه به Huawei P30 Pro باشد. نسخه سوم ممکن است با ماژول دوربین مستطیل شکلی رونمایی شود که در رندر‌ها نشان داده شده است.

این فرد مشخص نکرد که دقیقاً در مورد کدام تلفن صحبت می‌کند. بنابراین، ما نمی‌دانیم چه دستگاهی دارای ماژول دوربین مستطیل شکل است، اما ما فرض می‌کنیم که نوع "Pro" دارای این نوع دوربین است.

.
این مطالب منتشر شده اطلاعات خیلی خاص به نظر نمی‌رسد، زیرا در هر صورت پیش‌بینی می‌شود که نسخه Porsche Huawei P40 Pro عرضه شود. این دستگاه تقریباً از هر نظر مانند P40 Pro خواهد بود. پرچمداران آینده هوآوی در اواخر ماه مارس عرضه خواهند شد.  هوآوی در اواخر ماه مارس سری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار P40 خود را معرفی خواهد کرد. این چیزی است که مدیر شرکت اخیراً طی مصاحبه‌ای تأیید کرده است.

ماجرای هوآوی و آمریکا به کجا می‌رسد؟

با توجه به شرایط موجود، سری Huawei P40 بدون خدمات گوگل عرضه می‌شود. ترامپ اعلام کرد که نخستین توافقنامه تجاری بین آمریکا و چین در تاریخ ۱۵ ژانویه انجام می‌شود. ما مطمئن نیستیم که آیا هوآوی بخشی از آن معامله خواهد بود یا خیر، اما اگر اینگونه باشد ممکن است به این شرکت اجازه داده شود که یک بار دیگر از خدمات گوگل در تلفن‌های خود استفاده کند. اگر این اتفاق بیفتد، سری Huawei P40 احتمالاً شامل سرویس گوگل خواهد بود.

سری Huawei P40 دارای پردازنده Kirin 990 SoC است و از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند. درضمن این دستگاه‌ها دقیقاً مانند نسل قبلی خود دارای لنز‌ها لایکا در دوربین خود هستند. مدیرعامل هوآوی همچنین تأیید کرد که این دستگاه‌ها با اندروید ۱۰ از جعبه گوشی خارج می‌شوند. به تازگی یک اطلاعات دیگر نیز فاش شد که حاکی از آن است که P40 Pro دارای صفحه نمایش خمیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار