فراخوان تمام مشمولان دانش آموخته مقاطع کارداني، ديپلم و زيرديپلم آماده به خدمت در اصفهان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ مهرداد پناهپوریان معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتطامی استان اصفهان گفت: تمام مشمولان دانش آموخته مقاطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت سربازی به تاریخ ۱۹ دی ۹۸ دریافت کرده اند، الزامی است با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

سرهنگ مهرداد پناهپوریان تاکید کرد: مشمولان ساعت ۷ صبح پنج شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

او افزود: حضور نیافتن به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

معاون وظیفه عمومی پلیس استان اصفهان تاکید کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مطلع شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.