تسهیلات ویژه سیل ۹۸ توسط بنیاد مسکن پرداخت شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، از پرداخت تسهیلات ویژه سیل ۹۸ توسط این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: میزان خسارت وارده بر واحد‌های مسکونی شهری و روستایی استان در ۳۷ شهر و ۵۰۱ روستا جمعا به تعداد سه هزار و ۶۱ واحد احداثی و تعمیری شهری و روستایی با اعتبار یک هزار و ۷۰ میلیارد ریال ارزیابی و برآورد شده است.

او با بیان اینکه تسهیلات و کمک بلاعوض پیگیری و ابلاغ شده است افزود: مجموعاً برابر ۹۲۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال شامل ۷۴۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۱۷۸ هزار میلیارد ریال کمک بلاعوض ابلاغ شد.

رئیسی اضافه کرد: تعداد ۲۱۰ فقره از ۲۹۵ فقره تسهیلات بانکی احدث واحد‌های شهری معرفی و ۱۰۸ فقره برابر ۳۷ درصد از کل سهمیه عقد قرارداد شده است.

او با بیان اینکه تعداد ۴۸۳ فقره از ۴۷۶ فقره تسهیلات بانکی احدث واحد‌های روستایی معرفی و ۲۸۸ فقره ۶۱ درصد از کل سهمیه منجر به عقد قرارداد شده است ادامه داد: همچنین تعداد یک هزار و ۴۹۲ فقره از یک هزار و ۹۵۵ فقره تسهیلات بانکی تعمیرات واحد‌های شهری و روستایی پرداخت و ۶۲۸ فقره ۳۲ درصد از کل سهمیه منجر به عقد قرارداد شد.

رئیسی با بیان اینکه کل مبلغ تسهیلات پرداختی تا آذر ماه ۲۷۰ هزار میلیون ریال بوده است گفت: مبلغ ۲۷۷ هزار و ۸۱۳ میلیون ریال کمک بلاعوض تخصیص و مبلغ ۲۸ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به واجدین شرایط پرداخت و مابقی کمک بلاعوض متناسب با عقد قرارداد بانکی و پیشرفت عملیات اجرایی تا پایان امسال پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار