فرماندار عسلویه گفت: مطالعات مکان‌یابی علمی بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالنبی یوسفی فرماندار عسلویه در سومین جلسه شورای سلامت، امنیت غذایی و نشست هم‌اندیشی خیرین سلامت این شهرستان بیان کرد: مجوز اولیه ساخت بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهرستان عسلویه در سفر اسفند پارسال  رئیس‌جمهور به جنوب استان، صادر شد که پس از پیگیری مستمر دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، اعتبار مطالعاتی لازم تخصیص یافت.

او افزود: مطالعه اولیه علمی، مکان‌یابی امن‌ترین نقطه شهرستان از نظر رعایت اصول پدافند غیرعامل صورت گرفته و به دنبال یافتن بهترین نقطه برای ساخت آن هستیم.

فرماندار عسلویه با تشکر از حضور خیرین و مشارکت در امور بهداشتی و درمانی ادامه داد: مبلغی حدود ۲۰۰ میلیارد ریال از طریق شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه برای حوزه سلامت شهرستان عسلویه تصویب‌شده است.

یوسفی افزود: برای تقویت زیرساخت‌ها و اجرای دیگر طرح‌های حوزه سلامت شهرستان، نیازمند دست یاری خیرین سلامت و همه شرکت‌های مستقر در منطقه هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه نیز گفت: مجمع خیرین سلامت شهرستان، به عنوان زیرشاخه‌ای از مجمع خیرین سلامت استان و کشور تشکیل‌شده و  تاکنون مساعدت‌های فراوانی از جانب خیرین، چه قبل و چه بعد از تشکیل مجمع صورت گرفته است.

جاسم زارعی افزود: یکی از شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه، اعتباری در حدود ۴۰ تا ۶۵ میلیارد ریال برای ایجاد مرکز خدمات جامع سلامت روستایی زُبار تصویب کرده و به زودی شاهد آغاز ساخت آن خواهیم بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.