نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر روز گذشته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به شهرستان عسلویه اعتبار ساخت فاز دوم بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان تصویب شد.

اعتبارفاز ۲ بیمارستان عسلویه تصویب شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   سکینه الماسی گفت: با احداث فاز دوم بیمارستان ۳۲ تختخوابی تامین اجتماعی عسلویه ظرفیت آن به ۶۴ تخت ارتقا می‌یابد.

وی بدون اشاره به میزان اعتبار اختصاصی به توسعه بیمارستان عسلویه اضافه کرد: اعتبار توسعه این بیمارستان برای سال جاری در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: این بیمارستان در دولت تدبیر و امید راه اندازی شد و از خواسته‌های اصلی مردم بویژه کارگران و افراد زیر پوشش تامین اجتماعی بود.

الماسی ادامه داد: هم اکنون این بیمارستان فاقد سی تی اسکن، ام آر آی است که با پیگیری زیاد سی تی اسکن آن تا ۲ ماه آینده راه اندازی خواهد شد و تجهیز این بیمارستان به دستگاه ام آر آی نیز مصوب شده است.

وی اظهارداشت: همچنین به دلیل اهمیت شهر نخل تقی در حوزه کار و صنعت، کارگزاری تامین اجتماعی شهر نخل تقی به شعبه ارتقا خواهد یافت.

سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سفر روز سه شنبه علی ربیعی وزیر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان بوشهر وی را همراهی کرد و در آیین‌های آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۹ مرکز درمانی تامین اجتماعی، مجموعه فرهنگی ورزشی کارگری و مرکز تحقیقات و حفاظت ایمنی و بهداشت کار در استان بوشهر شرکت کرد.

انتهای پیام/م

تصویب اعتبارفاز2بیمارستان عسلویه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.