امام جمعه بجنورد گفت: استکبار جهانی قدرت نظام ما را تحمل نخواهد کرد و از اقتدار ما ناراحت است و می‌ترسد او را به زباله‌دان تاریخ بیندازیم که خواهیم انداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: همه ما خواهیم مرد و، اما چه زیباست فرد طوری از دنیا برود که میلیون‌ها دل را با خود همراه کند که سردار سلیمانی این کار را کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: شهید سردار سلیمانی، این ابرمرد که رهبر انقلاب او را سرمایه جهان اسلام نامید، تاروپود زندگی‌اش را با جهاد تنیده بود و برای نام کار نکرد.

امام جمعه بجنورد عنوان کرد: مردم بعد‌ها باید چهره خدوم او را بشناسند. این سردار عملیات‌های بزرگ و موفقی را طراحی کرد و فردی ولایت پذیر بود که سوریه و عراق را از دست داعشی‌ها نجات داد.

او افزود: سردار سلیمانی در هرلحظه دلش با مظلومان بود و با آن‌ها همراه بود و شبانه و روزانه راه‌ها را باز می‌کرد لذا او یکی از معماران بزرگ جبهه مقاومت است.

امام جمعه بجنورد در ادامه شهید سلیمانی را مالک اشتر رهبری دانست و افزود: دشمن وقتی نام مالک را می‌شنید می‌ترسید و اگر می‌دانست مالک کجاست برای کشتنش مسابقه می‌گذاشت و درنهایت نیز نتوانستند در میدان او را بکشند و سردار سلیمانی نیز همین‌گونه بود که درنهایت به آرزوی خود رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: جبهه مقاومت وام‌دار فکر، خلاقیت و شجاعت شهید سلیمانی بود، زیرا کاری کرد که ریل مقاومت به راه افتاد و حال دشمن به خیال این‌که مقاومت را از مسیر خارج کند او را کشت، اما سخت در اشتباه است، زیرا جوانان ما راه را پیداکرده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی خون شهید سلیمانی را منشأ برکات زیادی عنوان کرد و گفت: غرب جز خدعه و فریب و سرگرم کردن دولت کار و هدف دیگری ندارد، اما کور خوانده‌اند، زیرا با شهادت یک سردار علم به زمین نخواهد افتاد و سرداران دیگر علم را بلند خواهند کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.