مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: با تلاش و پیگیری‌های شرکت آبفای استان و همت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، اهالی روستای دربند شهرستان سملقان در آینده‌ای نزدیک از آب سالم، بهداشتی و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

رضا عطایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به رویکرد شرکت آب و فاضلاب در امر آبرسانی پایدار بویژه در مناطق روستایی گفت: در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم و روستا‌های کم برخوردار پروژه آبرسانی به روستای «دربند» در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال اجرا است.
وی عنوان کرد: این پروژه آبرسانی با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی در حال انجام است.
وی با اشاره به احجام پروژه گفت:این پروژه شامل احداث مخزن ۱۰۰ مترمکعبی، ۵۳۰۰ متر اجرای خط انتقال و شبکه توزیع است که در این راستا، تاکنون بیش از ۱۵۰۰ متر خط انتقال و ۱۵۰۰ متر شبکه توزیع اجرا شده و همچنین خاکبرداری مخزن ۱۰۰ مترمکعبی نیز در حال انجام است.
وی خاطر نشان ساخت: روستای دربند تاکنون تحت پوشش خدمات آبفا نبوده که با اجرای این پروژه در حال حاضر ۲۰۰ نفر از اهالی این روستا و در افق طرح ۴۰۰ نفر از نعمت آب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.